Followers

Friday 16 September 2011

aku MERINDUI insan DISANA [MSG CREW SIBLINGS]


[assalamualaikum][hola] [annyonghesayo] ,, :)
peepz yg saya sayangi ^^ today wanna to story about MY SIBLINGS when last year im stay in YONG PENG * persahabatan dan keakraban mula terjalin pabila kita orang selalu lepax and outing bersama ^^ moments tuh saya mmg takkan dapat melupakan sebab terlalu indah :) saya nak cakap sahaja yg diaoranglah sahabat sehidup semati saya ^^ walaupun masing-2 mempunyai perangai yg gila-2 dan luar biasa ~ tp kita orang still in 1 group 4 eva , insyallah ^^ you all know tak apa maksud MSG CREW ! M for MUSIC , S for STYLO and G for GHOTIC ^^ group kita orang tak SEHOT/SEHEBAT group siapa-2 lah ~ tapi kitaorang punya 1 perangai yg gila-2 dah alwayzz helping each other :) if korang tak percaya tanya saya * pasti saya jawab kami lah yg terbaik dan sahabat yg alwayzz KETAWA and OVER (just a little okai) ^^ , from there kita orang dah dapat GELARAN masing-2 and dah jadi like 1 FAMILY tau :), korang ada ?? kalau ada tahniah , kalau tiada takziah ^^ HAHA ~ FROM there NONI REZKI SALYANA adalah ALONG kami :) AND her BOYFRIEND ISKANDAR is our ABG LONG kami :) , second , NOOR SHAHEERA is ANGAH kami * and her BOYFRIEND FILZA is our ABG NGAH kami * erkk lain mcm jekk ~ next is ME ^^ ZAIREEN ZULAIKHA is UDE diaorang , and MY EX BOYFREIND , :( AMINUDDIN HANIF is ABG UDE diaorang ~ (sobs sobs sobs) * NEXT , the best sis NURSYAFIQAH is our ACIK ^^ and her BOYFREIND also my BFF is AMIR AKMAL is our ABG ACIK kami ~ second last * AIDA AQILA is our ADEQ kami ^^ and also her EX BF is also MY BFF FADHIL NUR SYAZWAN is DEQWAN kami :) , lastly * seseorang yg SINGLE tp DISKANDALKAN olek kami * NURUL AMMIRA is sis KAQ TEH kami ^^ and her SKANDAL is AMIR SHAZWANIE is our ABG TEH kot ~ haha * peepzz if korang tahu apa itu erti persahabatan yg bertahun-tahun dibina ! korank akan rasa sesuatu yg sangat indah dalam hidup ini jika mempunyai insan seperti diaorang ^^ once a time im so sad coz i have to follow my parentz move to muar ~ in that case * kawan pasti terasa kehilangan dan masing-2 tunjuk kan perangai masing-2 ~ saya berdoa agar persahabatan ini yg telah lama dibina tidak akan BERPECAH and alwayzz IN MY MIND :)mempunyai sibling seperti korang membuatkan hidup ini manis walaupun harus menghadapi erti kata perpisahan * in that part of this story juga :) ramai lagi sahabat-2 saya yg saya sayang and akrab seperti diaorang tetapi saya tak pernah terlintas langsung untuk MElUPAKAN korang walaupun dah ada sahabat baru ^^ [LOVE U FRIEND SMK DATO SETH]

No comments:

Post a Comment